Loading...

Emarketing

Marketing szeptany, Blogi, Mailing, Google Analytics, Webmaster Tools

Zadbamy o Twój pozytywny wizerunek w sieci

Każdy chciałby mieć wpływ na to, co inni, często nieznani ludzie mówią o  nas, naszych produktach, usługach. Jeżeli chcesz, aby mówiono i pisano tylko dobrze, skontaktuj się z nami.
Zastanawiasz się jak wypromować nowy produkt, markę czy usługę, jak wzbudzić zaufanie potencjalnych klientów? Dobrze trafiłeś, skontaktuj się z nami.
Marketing szeptany w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.
 

Dzięki powierzeniu nam marketingu szeptanego zyskujesz:

  • Zdobycie zaufania ponad 90 % potencjalnych klientów
  • Więcej poleceń i więcej klientów
  • Zwiększenie ruchu na stronie
  • Kształtowanie wizerunku firmy jako eksperta w branży
  • Zwiększenie sprzedaży produktu czy usługi
  • Wartościowe opinie na forach
  • Bezpośredni kontakt z odbiorcą
  • Zakorzenienie się w umyśle konsumenta
  • Wiarygodne i skuteczne działania marketingowe
  • Wzrost rozpoznawalności Twojej marki
  • Zwiększenie pozycji strony w wyszukiwarce

Google Analytics i Webmaster Tools - Statystyki i analiza ruchu

Google Analytics to jeden z najlepszych systemów do monitorowania ruchu na stronie www, oferowane bezpłatnie przez wyszukiwarkę Google. Dzięki zbieranym informacją o użytkownikach strony www możemy wyciągać cenne informacje zarówno o źródłach pozyskanie klientów, jak również co powinniśmy poprawić wewnątrz naszej strony, aby internauci częściej i szybciej osiągali swój i nasz cel.

Google Analytics daje nam tak cenne informacje jak ilość osób wchodzących na stronę, skąd trafiają na naszą stronę, po jakich słowach kluczowych do nas trafili, ile czasu na niej pozostają, ale również jak poruszają się wewnątrz strony, czy na nią również wracają.

Google Analytics to bardzo rozbudowane narzędzie, które w odpowiednich rękach może posłużyć do codziennego optymalizowania strony, tak aby maksymalizować korzyści płynące z zasięgu i mocy reklamy w internecie.

Google Analytics umożliwia tworzenie - definiowanie indywidualnych celów oraz ich mierzenie. Współczynnik konwersji sprawi, że w zdecydowanie trafniejszy sposób ocenimy każde źródło odwiedzin naszej strony www. Czasami bywa tak, że źródło które przynosi największą liczbę odwiedzin, daje nam najmniejszy współczynnik konwersji i bez zdefiniowanych celów moglibyśmy podejmować nietrafione decyzji marketingowe.



 

Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jakim stopniu możemy zwiększyć skuteczność Twojego biznesu w internecie
prosimy o kontakt tutaj
lub zadzwoń do nas teraz na +48 882 836 630
uzyskasz ocenę swojej strony internetowej, prosto od ekspertów marketingu internetowego.

Sprawdź nasze realizacje w naszym PORTFOLIO

Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jakim stopniu możemy zwiększyć skuteczność Twojego biznesu w internecie prosimy WYŚLIJ zapytanie lub Zadzwoń do nas teraz na +48 882 836 630 uzyskasz pomoc, prosto od ekspertów marketingu internetowego.