Loading...

Marketing w wyszukiwarkach

To o czym musisz wiedzieć

Jeśli chcesz osiągnąć sukces w internecie i zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej musisz być na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w gogle po swoich słowach kluczowych. Istnieją dwa sposoby osiągnięcia tego celu.

Pierwszym i najważniejszym sposobem jest pozycjonowanie SEO - pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie to proces długoterminowy dzięki, któremu zapewnisz widoczności swojej strony internetowej w wyszukiwarce google, w wynikach organicznych na pierwszej odsłonie wyników wyszukiwania po swoich słowach kluczowych. Nasze działania w zakresie pozycjonowania wykonane są kompleksowo i bezpiecznie.

Nasze pozycjonowanie stron www nie opiera się wyłącznie na pozyskiwaniu linków do strony klienta, ale również pełnej optymalizacji wraz z ingerencją w kod źródłowy strony, jak również optymalizacji treści zawartych na witrynie klienta. Dla większości klientów budujemy własne, indywidualne zaplecza pozycjonerskie, co w znaczący sposób podnosi wartość stron naszych klientów w porównaniu do innych pozycjonowanych stron.

Z miesiąca na miesiąc dzięki skutecznemu pozycjonowaniu strony wwww, będziesz mógł cieszyć sie coraz to większą liczbą internautów.

Google AdWords to inteligentna metoda reklamy w internecie

Google AdWords to innowacyjny sposób prowadzenia reklamy online. Marketing internetowy, aktualnie w fazie rozwoju, zmienił wiele modeli biznesowych i stworzył nowe platformy dla prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie na zglobalizowanym rynku. Szereg zaawansowanych narzędzi marketingu online ma szerokie zastosowanie. Tymczasem walka o użytkowników Internetu i konsumentów również wzrosła.

Linki sponsorowane opierają się na słowach kluczowych wpisanych przez użytkowników w wyszukiwarce Google. To od słów kluczowych zależy, które reklamy są wyświetlane na stronie. Przez to google zapewnia, że ​​wybrane ogłoszenia mają większe znaczenie dla użytkownika niż losowo dobrane reklamy.

Google AdWords jest skuteczny, zarówno dla komercyjnych stron, osób prywatnych, którzy chcą osiągnąć większy ruch na swojej stronie internetowej. Pomoże uzyskać więcej odwiedzających i wysokiej jakości ruchu na Twojej witrynie.

Cel kampanii na linki sponsorowane

Ludzie są różni i dlatego kierowanie reklam do zawężonej grupy potencjalnych klientów danego produktu jest lepszą metodą, niż wysyłanie identycznej wiadomości do wszystkich. Nakierowanie reklam do użytkowników potencjalnie zainteresowanych jest podstawową ideą Google AdWords.

Google AdWords ma wiele oczywistych zalet w porównaniu do innych reklam online. Przede wszystkim dokładnie odszukuje czytelników, użytkowników, klientów i partnerów biznesowych, którzy szukają dokładnie to, co możesz im zaoferować.

Webstar agencja Google oferuje swoim klientom linki sponsorowane, które poprzez ukierunkowanie kampanii zminimalizują koszty tej formy reklamy w internecie. Osiągniemy dla Ciebie najwyższe wyniki konwersji kampanii.

Nasze kampanie nie muszą być wyświetlane tylko w wyszukiwarce Google. Dzięki sieci partnerskiej Google, mogą również być wyświetlane na licznych stronach internetowych, które odwiedzają potencjalni klienci.

W programie Google AdWords liczy się wynik. Sukces linków sponsorowanych opiera się na wyborze właściwych słów kluczowych i odpowiednich indywidualnych ustawieniach kampanii.

Daj drugą szansę sobie i Klientom...
Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoje działania marketingowe w Internecie przynoszą skutek? Dlaczego pomimo obecności w wielu miejscach w sieci, sprzedaż nie wzrasta?
Każdego dnia eksperci od marketingu i reklamy w Internecie, działają w celu optymalizacji i osiągnięcia jak najwyższej konwersji.
Szukają nowych sposobów odróżnienia się od konkurencji i zwrócenia na siebie uwagi Klienta.
Gdy Klient tylko ogląda naszą stronę, ale jeszcze nie kontaktuje się z nami, z pomocą przychodzi remarketing – aktywator transakcji online.

Remarketing, to skuteczne narzędzie pozwalające dotrzeć do wszystkich klientów, którzy choć raz zainteresowali się naszym produktem, bądź usługą. Pozwala on wzmocnić przekaz reklamowy, dzięki pokazywaniu klientowi reklamy wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.

Głównym celem tej nowoczesnej formy komunikacji z klientem, jest zbudowanie wewnętrznej potrzeby skorzystania z naszych usług. Nie tylko wpływa na zwiększenie rozpoznawalności marki, ale ma realne przełożenie na sprzedaż. Bazując na bardzo prostym i przejrzystym systemie działania, możemy zwiększyć konwersję w naszym serwisie o blisko 50%.

Jak to działa? Podróżując przez ocean Internetu zostawiamy po sobie ślad – ciasteczko (cookie).
To właśnie ono, odpowiednio skonfigurowane, pozwala firmom na dotarcie do całej rzeszy niezdecydowanych i potencjalnie niezainteresowanych klientów. Wszystkich tych, którzy mieli wcześniej do czynienia z naszą strona internetową, ale nie zdecydowali się od razu na kontakt.
Dzięki remarketingowi dodatkowo wspieramy komunikację i jeszcze intensywniej, kolejnymi kanałami, przypominamy o naszej stronie i ofercie.
Pisząc o remarketingu, nie można nie wspomnieć o relatywnie niskich kosztach kampanii.
Wiążą się one z wytworzeniem i emisją reklamy w sieci. Samo wyświetlanie reklamy graficznej nawet kilkaset razy dziennie zupełnie nic nie kosztuje. Użytkownik zaczyna płacić dopiero w przypadku bezpośredniego kliknięcia w reklamowany przez nas banner. Olbrzymim plusem tej kampanii jest jej system rozliczania (PPC – Pay Per Click). Atutem takiego rozliczania jest samodzielna możliwość ustalenia budżetu, który przeznaczamy na kampanię zarówno w ujęciu miesięcznym, jak i dziennym.

W tym modelu mamy możliwość dotarcia do naprawdę dużej rzeszy konsumentów, przy zachowaniu odpowiednio skonstruowanych kosztów, które jesteśmy w stanie unieść.

Nie ma znaczenia, czy jesteś nowo otwierającym się biznesem, czy też prężnie działającą firmą i chcesz dotrzeć do jeszcze większej rzeszy swoich niezdecydowanych klientów. Dzięki remarketingowi masz możliwość skorzystania z rozwiązania, dzięki któremu zbudujesz dużą bazę klientów
i zwiększysz efekty sprzedażowe przy niskich, w stosunku do osiągniętych efektów i tradycyjnych nośników reklamowych, kosztach.






 
Sprawdź nasze realizacje w naszym PORTFOLIO

Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jakim stopniu możemy zwiększyć skuteczność Twojego biznesu w internecie prosimy WYŚLIJ zapytanie lub Zadzwoń do nas teraz na +48 882 836 630 uzyskasz pomoc, prosto od ekspertów marketingu internetowego.